Adrian Ng, a Mega Fortris Malaysia vezérigazgatója és a Mega Fortris Jari Indai Cares alapítója, most a fenntartható, zöld életmód útjára vezeti a Mega Fortrist. Adrian Ng ezt a célt a Business Professional Women Malaysia (BPWM) céggel valósítja meg és válik “Zöld harcossá”.

Mi az a "Zöld harcos"?

A Green Warrior (TGW) a BPWM nonprofit szervezet kezdeményezése, amelynek célja, hogy inspirálja, oktassa és szervezze a különböző tevékenységeket a TGW jelmondatával összhangban – Fenntartható zöld életmód.

A TGW elkötelezett a közösség fenntartható környezeti fejlesztése iránt azáltal, hogy elősegíti a vállalkozásokkal, közösségi vezetőkkel és szomszédokkal való partnerséget az együttműködés érdekében. A TGW célja, hogy tiszta és biztonságos helyet teremtsen a jövő generációja számára.

Adrian Ng vezeti a TGW 2019. április 25-ei rendezvényét a Kuala Lumpurban található Traders Hotelben azzal a céllal, hogy egyesítse a nagy és kis szervezetek erőit, ezzel segítve őket a fenntartható zöld életmód megvalósításában.

A TGW 5 pilléren nyugszik:

  • Zöld oktatás
  • Zöld életmód
  • Zöld környezet
  • Zöld technológia
  • Zöld egészséges életmód

A Green Warrior projekt egy három fázisú projekt, amelynek célja a környezeti válság megoldásainak ösztönzése és megvalósítása az 5 pillér alapján.

  1. fázis: 2019
    • Konferencia (B to B) és Kiállítás
    • Plogging (szemétszedő futás)
    • Iskolai program
  2. szakasz: 2020
    • Végtermék előállítása
    • “Land of Sculpture”
    • (1. fázis tevékenységeinek ismétlése)
  3. szakasz: 2021
    • Újrahasznosított termék raktár
    • (1. fázis tevékenységeinek ismétlése)

Mit szeretnénk elérni?

Fogadalmunk

“A fenntarthatóság integrálása a hosszú távú célkitűzésekbe és üzleti célokba”. Célunk, hogy maximális sikert érjünk el abban, hogy több partnerséget alakítsunk ki a különböző iparágakból, nagy megtérüléssel, és az elsők között legyünk, akik egy jobb holnapot kezdeményeztek.

Milyen előnyökkel jár ez a szervezetem számára?

  1. Pozitív hatást gyakorol a közösségre, amelyben működik.
  2. Javítja a hírnevet és a márka imázsát.
  3. Megnövekedett ügyfélhűség.
  4. Új üzleti lehetőségeket nyit meg azokkal a szervezetekkel, amelyek CSR-tudatos vállalatokkal kívánnak dolgozni.
  5. Feljebb tornázza az eredményeket.
  6. Támogatja az alkalmazottakat.

Hogyan működne a projekt a szervezetemmel?

Kérjük, olvassa el alább az elkötelezettségi modellt:

A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) olyan magatartási és cselekvési kódexre utal, amely túlmutat a törvények, rendeletek és kereskedelmi törvények által előírtakon. A CSR fordulópontot jelent minden vállalkozás vagy szervezet számára, a működése, a stratégiája, az üzleti fókusza és még sok más aspektusa szempontból.

Az eseménnyel kapcsolatos további információkért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a közösségi média felületeinken keresztül.

Ne feledje: a zöld bolygó tiszta bolygó.